לפני שאנחנו יוצרים עבורך את עמוד הנחיתה המתאים ביותר לצרכים של העסק שלך, אנו אוספים מידע על הצרכים שלך מהעמוד, טקסטים, תמונות, אופי העסק, לוגו, מוצרים-שירותים, מטרות ואז בעצם מתחילים בתהליך הבנייה של העמוד שנעשה באמצעות “בלוקים” יעודיים. לכל בלוק פונקציה ספציפית וכמעט לכולם יש אפשרות לשילוב של לינקים.
סך הכל קיימים 20+ סוגים של בלוקים שלחלקם יש מספר עיצובים מעבר לעיצוב הבסיסי – כמו לדוגמא ‘בלוק הקרוסלה’ שמשומש הרבה להצגת מספר משתנה של מוצרים, יש 5 סוגים שונים של עיצובים, כך שהשילוב בינהם יוצר הצגת מוצרים או שירותים אטרקטיבית יותר.
אז איך בנוי דף נחיתה של פלייפייג'? כמה ואיזה בלוקים הוא כולל?
דף נחיתה של פלייפייג’ מגיע עם אופציה לעד 15 בלוקים שונים. בתמונה הבאה ניתן לראות עמוד לדוגמא, המשתמש ב13 בלוקים (10 מהם מוקפים בקו צהוב עם הסבר על סוג הבלוק).
קיימים בלוקים כמו ‘בלוק הקרוסלה’ שלא תופסים הרבה נפח-מקום על הדף אבל יכולים להכיל מספר משתנה של פריטים שמעבר ביניהם נעשה באמצעות חצי הניווט.
בלוק בעל אופי דומה הוא ‘בלוק האקורדיון’ שבלחיצה על כותרת אחת פותח שטח טקסט רחב יותר.

טופס יצירת הקשר
איננו נספר כבלוק.
טופס יצירת הקשר מגיע עם כל עמוד של פלייפייג’, ומכיל 4 שדות כברירת מחדל – שם, אימייל, טלפון והודעה.
ונשלח ישירות למייל האישי של בעל העמוד\עסק. יש אפשרות לטופס מותאם אישית עם משפר משתנה של שדות (אפשרות גם לשלבים ולהפעלת תנאים) בתשלום נוסף.