למה הכי משתלם היום להשקיע בעמוד נחיתה רספונסיבי?

בשנים האחרונות השימוש בניידים ברשת האנטרנט הלך והרקיע, אותו גם כמות הרכישות הכלליות שנעשות דרך הנייד. אז הנה לכם כמה נתונים וסיבות טובות להשקיע ברספונסיביות למובייל.

עד 70 אחוז מתעבורת האינטרנט מגיעה ממכשירים ניידים.
טלפונים ניידים נוחים לנשיאה תוך שהם מספקים גישה קלה ומהירה למידע הדרוש. כנראה בגלל זה יש יותר מ-3.5 מיליארד משתמשי סמארטפונים ברחבי העולם.
מדינות מתפתחות רבות כמו חלקים נרחבים באפריקה, הודו וסין, הדביקו חלקים אחרים של העולם במונחים של מידע והתקדמות טכנולוגית בעזרת מכשירים ניידים במחירים  סבירים לאזרח הפשוט. זה מסביר מדוע תעשיית המובייל היא התורמת המשמעותית ביותר לתעבורת האינטרנט כיום.

כמה אחוז מהתנועה באינטרנט מגיעה מטלפונים ניידים בשנת 2022?

  • למעלה מ-80% ממשתמשי האינטרנט משתמשים במכשירים ניידים כדי לגלוש באינטרנט.
  • טלפונים ניידים אחראים ליותר מ-70% מזמן הצפייה ב-YouTube.
  • גוגל אחראית ל-96% מתעבורת החיפוש מגיעה מנייד.

הנה כמה נתונים מעניינים על משתמשי הסמארטפונים והגלישה באינטרנט

לפי נתונים סטטיסטיים של אינטרנט סלולרי, 61% מהמשתמשים הסלולריים לעולם לא יחזרו לאתר אינטרנט אם הוא לא מותאם לנייד.

(מקור: Impact BND)

כאמור, אתה מאבד אחוז מבקרים באתר על כל עיכוב בזמן הטעינה. יתרה מכך, מספר עצום מהמבקרים באתר שלך לא יחזרו לאתר שלך אם החוויה הראשונה שלהם הייתה גרועה.

80% ממשתמשי הסלולר טוענים כי יש סיכוי גבוה יותר שהם יקנו מחברות עם אתרים ואפליקציות סלולריות קלות לניווט.

(מקור: Aumcore)

לקוחות מחזירים ליעילות בנאמנות. לפיכך, אם האתר שלך עונה על הציפיות בביקור הראשון, סביר להניח שכמעט כל הלקוחות יבצעו רכישה.

למשתמשים ניידים יש סיכוי נמוך ב-60% לרכוש ממותג לאחר חוויה שלילית במובייל בעבר.

(מקור: Think With Google)

משתמשי סלולר הם קונים בקצב מהיר. לכן, מסע הקונה של כל לקוח צריך להיות חלק. סטייה מהציפייה הזו רק תביא לירידה נוספת בתעבורת האינטרנט הנייד שלך ובמכירות.

חוויה חיובית במובייל מגדילה את הפוטנציאל לקבל המלצה על ידי משתמש ב-89%.

(מקור: Think With Google)

מלבד אסטרטגיות השיווק הדיגיטלי שלך, "מפה לאוזן" היא גם דרך יעילה להגדיל את הפופולריות של המותג. איזו דרך טובה יותר להתחיל את מודל הפרסומת הזה מאשר לספק חוויית סלולר חלקה ללקוחות שלך?

70 אחוז מהחיפוש במובייל מוביל לפעולה תוך פחות משעה.

(מקור: Convince And Convert)

סביר להניח שאחוז גבוה של ביקורים באתר שלך באמצעות חיפושים בנייד יובילו למכירות או פניות. במיוחד אם מדובר בחיפוש מקומי. זאת כתוצאה מאופי כוונת הרכישה המיידית של משתמשים ניידים, ללא קשר למקום שבו הם נמצאים. לפי נתונים סטטיסטיים של חיפוש בנייד, 51% מהמשתמשים בנייד מחפשים מידע כשהם בדרכים. עוד 53% מחפשים מידע בזמן שהם בבית. 41% מחפשים מידע על המוצר בזמן שהם נמצאים בחנות.

נייד אחראי ליותר מ-70% מזמן הצפייה ב-YouTube.

(מקור: Business2Community)

זה לא אמור להפתיע, בהתחשב בכמות הזמן שאנו מבלים בטלפונים הניידים שלנו. YouTube מותאם לנייד כברירת מחדל.

נתונים סטטיסטיים של אינטרנט סלולרי חושפים שמשתמשים מבלים בממוצע 40 דקות ביום ביוטיוב בצפייה בסרטונים בנייד שלהם.

(Business2Community)

ל-YouTube יש יותר ממיליארד שעות של צפיות בסרטונים ביום ממשתמשים ברחבי העולם, ויותר משני מיליארד משתמשים פעילים. כאשר הנתונים האלה מושווים, מתברר שכל משתמש מבלה פרק זמן משמעותי ב-YouTube מדי יום.

טלפונים ניידים ורכישות באינטרנט

מטעמי נוחות וקלות גישה, אנשים מעדיפים כעת לקנות ולבצע פעילויות מקוונות אחרות באמצעות הנייד שלהם. עם קצב הגידול של עסקאות מקוונות בנייד, מומחים צופים שמכשירים ניידים צריכים להוות את כל עסקאות המסחר האלקטרוני או את רובן. להלן כמה עובדות שיעזרו לך להבין את קצב הצמיחה הנייד בתעשיית המסחר האלקטרוני:

מדוע המסחר במובייל נמצא בעלייה?

(ביזנס אינסיידר)

אחוז האנשים שקונים בנייד מגיע לקרוב לשלושה רבעים מכלל המכירות המקוונות. בשנת 2017, אחוז זה עמד על 58.9%. ה-Mcommerce התפוצץ עקב שיפורים בטכנולוגיה הפיננסית, המספר העולה של בעלי סמארטפונים וחוויות קניות משופרות, כאשר קמעונאים תפסו אתרי מסחר ניידים.

מהו אחוז המסחר האלקטרוני המגיע מטלפונים ניידים?

(סטטיסטה)

נתונים סטטיסטיים של מסחר במובייל אומרים שבשנת 2021, 72.9% מכלל המכירות המקוונות מגיעות דרך ערוץ המובייל, עלייה מ-70.4% בשנת 2020. זהו אחוז מרתק למחשבה כי זה אומר שהנייד עושה כמעט שלושה רבעים מכלל המכירות המקוונות. האם המסחר באמת עובר לטלפונים שלנו? המספרים אומרים שכן.

68% מהחברות שילבו שיווק במובייל באסטרטגיית השיווק הכוללת שלהן.

(מקור: Educate Direct)

למספר ניכר של עסקים ברחבי העולם כבר יש שיווק במובייל כשחקן ליבה באסטרטגיית השיווק הכוללת שלהם.

אהבתם? שתפו:

Facebook
Twitter
WhatsApp
Email
Telegram

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

גלילה למעלה

ספרו לי מה אתם מחפשים